.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مطالبات بازيكنان صنعت ساری زودتر پرداخت شود

سرپرست سابق تيم فوتبال صنعت ساري از هزينه 880 ميليون توماني آقاي فارسي مالك باشگاه صنعت اظهار بي‌اطلاعي كرد و گفت: مطالبات بازيكنان صنعت زودتر پرداخت شود.

به گزارش شمال نیوز كاوه پاشايي امروز در گفت‌وگو با فارس در ساري با اشاره به صحبت‌هاي حسين فارسي، مالك تيم صنعت ساري در يك برنامه تلويزيوني افزود: هيچ يك از صحبت‌هاي آقاي فارسي را قبول ندارم، ايشان فقط با كلمات بازي مي‌كرد و خودش را به بي‌راهه مي‌زد.
وي گفت: براي اينكه بازي جوانمردانه و فوتبال پاك را در برابر فولاد يزد برگزار كنيم به هركس رو زدم و طلب پول كردم تا تيم مقابل نماينده يزد به ميدان برود.
سرپرست سابق تيم فوتبال صنعت ساري در ادامه تصريح كرد: براي اينكه در بازي يزد تيم حضور يابد حتي از آقاي محمدهادي خلردي معاون تربيت‌بدني استان و نايب رئيس هيئت فوتبال استان نيز طلب پول كرده بودم كه ايشان تلاش‌هايي انجام دادند ولي موفق نشدند به تيم كمك مالي كنند.
وي اضافه كرد: من هم مجبور شدم كه با توجه به اقدام صورت نگرفته از طرف مسئولان هر طوري شده پول غرض كنم و تيم را به يزد ببرم.
وي گفت: با توجه به طلب شخصي كه از يك شركت كالاي ورزشي داشتم، شركت مربوطه مبلغ 2 ميليون تومان به حساب من واريز كرد و تيم با كمك مالي من و آقاي دست‌نشان به يزد رفت و با توجه به مشكلات فراوان حتي برنده از ميدان خارج شد.
پاشايي گفت: جوابي كه من و ديگران هنوز به آن نرسيديم اين است كه چرا با توجه به صدور و رزرو بليط بازيكنان و كادر فني، چرا بليط بازيكنان و كادر فني از سوي آقاي فارسي كنسل شد و ايشان اصرار مي‌كردند كه تيم به يزد اعزام نشود.
وي در ادامه اظهار داشت: طي تماس تلفني كه با آقاي فارسي داشتم ايشان گفتند كه تيم را رها كردند و هيچ سمتي در تيم صنعت ندارند اما پس از اينكه فهميد تيم را با هزينه شخصي به يزد اعزام كرديم از طريق دوستان فهميدم كه از سوي آقاي فارسي مسئوليتي در تيم ندارم و مرا از تيم اخراج كرد.
سرپرست سابق صنعت ساري درباره مطالبات بازيكنان و كادر فني افزود: بازيكنان و كادر فني تااكنون فقط حدود 10 درصد از مطالبات خود را دريافت كردند و هنوز 90 درصد قرارداد بازيكنان باقي مانده است.
وي گفت: از زماني كه آقاي فارسي تيم را تحويل گرفتند ايشان فقط يك ميليون و 500 هزار تومان به حساب من پول واريز كردند كه اين مبلغ را هم با توجه به مشكلات مالي تيم و علاقه‌اي به بازيكنان داشتم، هزينه تيم كردم.
پاشايي درباره هزينه 880 ميليون تومان آقاي فارسي افزود: اگر ايشان اين مبلغ را براي تيم هزينه مي‌كردند به‌طور حتم تيم صنعت ساري به ليگ برتر فوتبال كشور صعود مي‌كرد.
سرپرست صنعت ساري گفت: اگر آقاي فارسي مبلغ 880 ميليون تومان براي تيم هزينه كردند چرا تيم اين همه بدهي دارد، چرا مطالبات بازيكنان و كادر فني پرداخت نشد و ديگر بدهي فراوان بر جاي گذاشت.
وي تصريح كرد: در حال حاضر در دست من و ديگر بازيكنان كه لزومي ندارد اسمشان را ببرم مبلغ 200 ميليون تومان چك‌هاي برگشتي و حساب باز داريم و كلي بدهي به هتل‌ها، آژانس‌ها و مغازه‌ها نيز داريم.
سرپرست سابق صنعت ساري گفت: در حال حاضر از زماني كه تيم را تحويل گرفتم آقاي فارسي سه ماهي كه براي پرداخت مطالبات من و بدهي‌ها امروز و فردا مي‌كند و هيچ مبلغي به حساب واريز نشد و مشكلات مالي تيم همچنان بر سر خود باقي است.
پاشايي افزود: آقاي فارسي فقط 10 درصد مطالبات بازيكنان آن هم به‌ صورت پاداش در اردوي كيش به بازيكنان و كادر فني پرداخت كردند و بقيه مطالبات هنوز مانده است.
سرپرست سابق اين تيم گفت: از مسئولان ورزش و هيئت فوتبال استان تقاضا دارم هر چه سريع‌تر با برگزاري جلسه اضطراري با آقاي فارسي مشكلات مالي بازيكنان كادر فني را روشن كنند كه در صورت شكايت بازيكنان و كادر فني عواقب خوبي براي ورزش مازندران است. /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1390
پریچهره جان کلاتو بنداز هوا و از زیرش رد شو ، داری به ریش همه میخندی و خودتو به نفهمی و خنگی میزنی، داره عمرت تموم میشه ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.